Translate

събота, 21 декември 2013 г.

Картичка без картинка

  Снощи набързо трябваше да спретна няколко картички за колежките в службата. Сега ще ви  покажа една от тях. Много искам да участвам в предизвикателството на Софи Картичкофурийско предизвикателство 198„Картичка без картинка”.
Имам и няколко идеи , но не знам дали ще ми остане време да ги реализирам . Затова ще се включа с тази картичка, надявам се да я приеме. Пингвинчетата са от една дизайнерска хартия, останала ми от  миналата година, за това реших , че може да ми не за картичка без картинка.
   Ето я и нея, не е нищо особено,  но засега толкова от мен.
   Поздрави и хубае ден на всички!




Предизвикателства:
 






2 коментара:

  1. Много сладка картичка! Благодаря че я сподели с нас в Card Mania Challenge!
    Прегръдки,
    Валентина

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва картичката, Marie! Благодаря, че я включи в предизвикателството ми при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване