Translate

понеделник, 28 декември 2015 г.

И... моят подарък от

  Здавейте и Честито Рождество Христово!
 Пожелавам на всички много здраве, обич, мир и любов! 
 Появявам се, за да ви покажа моят подарък от.. Дядо Коледа? Понеже в началото на декември си купих доста неща, може би трябва да ви покажа тях, но все пак . Ще ви покажа това, което имаше за мен под елхата. Много скромно, но отдавна си го бях харесала и все не стигах до него. И понеже мъжът ми много настояваше да ми купи нещо, а аз към дрехи съм или претенциозна, или по-скоро нямам интерес в момента. Ето какво си избрах. Един бордюрен пънч. И първата картичка, която направих с него. Да не повярваш, но Валентинка, предназнаечена за мъже. Поне така я замислих. 
 На всики ви пожелавам хубава седмица и весело посрещане на Новатра Година!

 Предизвикателства:

4 коментара:

  1. Мари, много готин пънча, а картичката още повече. Много интересно-елегантно-романтична си я докарала - подходяща ми се вижда и за жени и за мъже :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честита Коледа, Мари! Чудесен подарък си получила. :) Картичката е просто прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  3. wow I love this.....good work!! Thanks for joining us at The Crazy Challenge. Good luck.
    Bye,
    Groetjes van Ine (DT)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна картичка, Мари! Много елегантна и в същото време романтична! А за пънча какво да кажа... просто разкошен Пожелавам ти много красоти да сътвориш с него и се надявам да те видим и в следващото предизвикателство в The Crazy Challenge!
    Stefi DT

    ОтговорИзтриване