Translate

петък, 3 юни 2016 г.

Първата ми шита картичка

Здравейте!

 Появявам се, за да ви покажа първата си шита картичка. Не, че се получи много дибре, ама все пак реших да ви я покажа. Тепърва ще се уча и ще задобрявам. Тази картичка, е  резултат от предизвикателството на Деси Картичкофурийско предизвикателство 299 "Шев и кройка"
 Надявам се да я харесате, и да не ми намирате много кусури.
 Пожелавам ви хубави почивни дни!

Предизвикателства:
Challenge #201 - Use a New Technique

challenge 22

3 коментара:

  1. Мари, картичката ти е много сладка и въобще нямат място думи от рода на "не ми се получи добре" :D ! Трябва да видиш моите първи шевове. Всъщност, тези на картичката от предизвикателството са именно от първите ми и те далеч не са идеални, но пък както написах в публикацията ми - точно в тези неправилни шевове се крие чарът.
    Благодаря ти, че се реши да я направиш и включиш в моето предизвикателство!
    Деси

    ОтговорИзтриване
  2. Кусури в чужди творби нито се търсят, нито се казват, камо ли да се мислят! Всяка творба е излязла от въображението и труда на твореца и е уникална. Който вижда кусури, да направи по-добро, но да го измисли сам, а не да го прекопира от друг.
    Много се радвам, че си се запалила по шиенето на картички. Обожавам тази украса. Продължавай все така!

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely Card, thanks for sharing it with us in the Brown Sugar Challenge, Karen Dt

    ОтговорИзтриване