Translate

понеделник, 18 декември 2017 г.

Водна лилия

  Здравейте!
 Ще спра за миг с коледните проекти. Не че нямам какво да ви показвам още, но ей така за разнообразие. И ще ви покажа едно цвете, което правих за пръв път. По желание на една дама. Много обичам да ме предизвикват така. А когато ми гласуват и такова голямо доверие, да ми поръчат, нещо ,което не съм правила, но с увереността, че ще се справя и ще бъде красиво, се чувствам двойно окрилена и вдъхновена.  
 И така една водна лилия, с пъпка , зелени листа и капчици вода. Само жабките липсват. 
 Пожелавам ви хубава предиколедна седмица!


Предизвикателства:
CHALLENGE #3 & WINNERS OF CHALLENGE #2

2 коментара:

  1. Толкова е реалистична, че ми се иска да се гмурна във водата и да я докосна!
    Все забравям да ти пиша, че новото ти логото е страхотно, Мари.

    ОтговорИзтриване
  2. wow your flower looks real! thank you for entering our challenge here at 14 Craftbar x

    ОтговорИзтриване